حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
شناسه : 22274

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل جلسه نا امن سازی محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر با حضور مدیران و مسئولان متولی در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار شد. جلال آفاقی، سرپرست جدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این جلسه ضمن اشاره […]

پ
پ

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل جلسه نا امن سازی محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر با حضور مدیران و مسئولان متولی در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار شد.

جلال آفاقی، سرپرست جدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این جلسه ضمن اشاره به عزم دستگاه قضایی و مراجع انتظامی برای مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ، بر لزوم تقویت دیده بان‌های پیشگیری از وقوع جرم با حمایت‌های قضایی، استفاده از ظرفیت رسانه در فرهنگ سازی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و نیز تقویت سامانه سجام و عضوگیری از معتمدین و فعالین بسیج محلات تأکید نمود.
گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر، سپاه و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین بحث و تبادل اعضاء و ارایه راهکار‌های لازم به منظور مقابله جدی‌تر با تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر از دیگر موضوعات این جلسه بود.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.