حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
شناسه : 22167

با همکاری بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، در مراسمی ویژه “کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام” تعداد ۳۱ زندانی محکوم نیازمند مالی استان از زندان آزاد شدند. در این مراسم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و تعدادی از سرداران سپاه، سردار […]

پ
پ

با همکاری بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، در مراسمی ویژه “کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام” تعداد ۳۱ زندانی محکوم نیازمند مالی استان از زندان آزاد شدند.

در این مراسم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و تعدادی از سرداران سپاه، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان، اصلانی بازرس کل استان، بخشنده دادستان مرکز استان، شفیعی رییس بسیج حقوق دانان، رحیمی نماینده آستان قدس رضوی و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آغاز این مراسم با زندانیان دیدار داشت و از روند فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی زندان مرکزی ایلام بازدید کرد. وی ضمن اظهار رضایت از نحوه اجرای فعالیت‌های بازپرورانه در این زندان، بیان داشت: به نیت ۶۳ سال سن سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۶۳ زندانی استان ایلام توسط بسیج مستضعفین از زندان آزاد خواهند شد.

سردار سلیمانی در ادامه این مراسم سوله کارگاهی زندان مرکزی ایلام که توسط سپاه امیرالمومنین (ع) استان تکمیل و آماده بهره برداری شده بود را افتتاح کرد. این سوله به منظور ایجاد اشتغال زندانیان و کسب درآمد برای زندانیان و خانواده‌های آنان ساخته شده است.

۳۱ زندانی نیازمند استان ایلام با مبلغ بدهی بیش از ۴۰ میلیارد ریال، از زندان آزاد شدند که از این مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد ریال گذشت شکات و پذیرش اعسار زندانیان بوده و مابقی بدهی با همکاری بسیج حقوق دانان، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان پرداخت گردید.

گفتنی است از سال ۹۹ تا کنون ۲۱۰ زندانی جرائم غیر عمد و ۱۲۲ زندانی نیازمند از زندان‌های استان ایلام آزاد شده اند. همچنین در پایان این مراسم ۲۵۰ بسته حمایتی و معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.