حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
شناسه : 22102

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست با علی‌‌محمد عطابخش مدیرکل بهزستی این استان ضمن گرامیداشت هفته معلولین بیان کرد: طبق آمار‌ها مطرح بیش از ۱۰ درصد از جمعیت کشور را معلولین تشکیل می‌دهند و باید در برنامه ریز‌های کلان کشوری جهت حمایت از این قشر توجه جدی صورت گیرد.وی با اشاره به […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست با علی‌‌محمد عطابخش مدیرکل بهزستی این استان ضمن گرامیداشت هفته معلولین بیان کرد: طبق آمار‌ها مطرح بیش از ۱۰ درصد از جمعیت کشور را معلولین تشکیل می‌دهند و باید در برنامه ریز‌های کلان کشوری جهت حمایت از این قشر توجه جدی صورت گیرد.
وی با اشاره به تصویب برخی از قوانین در حمایت از معلولین افزود: اگرچه این قوانین نمی‌تواند نیاز‌های جامعه معلولین را به‌طور کامل برطرف کند؛ اما عدم اجرای برخی از همین قوانین اندک نکته‌ای است که باید مورد توجه جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.
دهشیری افزود: دستگاه قضا جهت حمایت از معلولین جامعه در حوزه‌های مختلف و بهزیستی به‌عنوان متولی این حوزه آمادگی کامل دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طبق قانون بهزیستی متولی بخشی از آسیب‌های اجتماعی جامعه است، عنوان کرد: رئیس کل دادگستری استان‌ها به‌موجب قانون مکلف هستند تا از طریق سازمان‌های مرتبط مراکزی را برای ملاقات والدین با فرزندان ناشی از طلاق پیش بینی کنند که در این حوزه همکاری خوبی بین دادگستری کل استان سزد و بهزیستی وجود دارد.
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به حجم بالای مراجعات به مرکز ملاقات فرزندان طلاق و تنش‌های موجود در این فضا افزود: باید در جهت ایجاد فضای مناسب و آرام به دور از تنش‌ها و التهابات همکاری بیشتری از حیث فضا و امکانات توسط اداره کل بهزیستی استان یزد به‌عنوان متولی این حوزه انجام گیرد.
وی افزود: بهزستی استان یزد می‌تواند به‌خوبی از این ظرفیت استفاده و در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از طلاق گام بردارد.
رئیس کل دادگستری استان یزد قبل از این نشست همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل از مرکز ملاقات کودکان طلاق و اداره بهزیستی شهرستان بازدید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.