حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
شناسه : 22072

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از مرکز نگهداری معلولان گرگان ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان این مرکز، اظهار کرد: دادگستری استان آماده حمایت‌های حقوقی و قضایی در حوزه حقوق معلولان است.آسیابی، افزود: در جلسه‌ای که با مسئولان بهزیستی استان داشته ایم از آنان خواسته شد نیاز‌های حقوقی و حمایتی خود به […]

پ
پ

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از مرکز نگهداری معلولان گرگان ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان این مرکز، اظهار کرد: دادگستری استان آماده حمایت‌های حقوقی و قضایی در حوزه حقوق معلولان است.
آسیابی، افزود: در جلسه‌ای که با مسئولان بهزیستی استان داشته ایم از آنان خواسته شد نیاز‌های حقوقی و حمایتی خود به ویژه در رابطه با قانون حمایت از معلولان را به دستگاه قضایی اعلام کنند تا دادستان‌ها مطالبه گری کنند.
وی یادآور شد: حقوق معلولان از حقوق ویژه در حوزه حقوق عامه است و دادستان‌های استان آماده اند در این حوزه به صورت ویژه ورود کنند.
سیدمهدی حسینی مدیر کل بهزیستی استان گلستان هم در این بازدید گفت: ۵۴ هزار مددجوی معلول تحت پوشش این سازمان هستند.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.