حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
شناسه : 22069

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر لزوم توجه به پیشگیری از وقوع جرم، اظهار کرد: اقدامات حوزه پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت قرار گیرد، زیرا اثرات این اقدامات در سایر حوزه‌ها نیز به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.سالاری، در گردهمایی روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و […]

پ
پ

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر لزوم توجه به پیشگیری از وقوع جرم، اظهار کرد: اقدامات حوزه پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت قرار گیرد، زیرا اثرات این اقدامات در سایر حوزه‌ها نیز به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.
سالاری، در گردهمایی روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر استان افزود: در سال ۹۶ ستاد کاهش حوادث ناشی از کار در استان کرمان تشکیل شد و بر این اساس تعداد فوتی های این حوادث از ۱۴ نفر به ۵ نفر کاهش یافت.
وی ادامه داد: در زمینه انجام گشت‌های امنیت غذایی نیز در سال ۹۶ در مرحله اول ۱۷ مرکز پلمب شد و این تعداد در محرله دوم به ۶ مرکز و سپس به یک مرکز کاهش یافت و در مرحله چهارم نیز به صفر رسید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد:کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی، یکی از مهمترین دستاورد‌های اقدامات حوزه پیشگیری از وقوع جرم خواهد بود.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.