حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
شناسه : 21967

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دو پارکینگ انتظامی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل دادگستری استان با تأکید مضاعف بر ضرورت صیانت از حقوق عامه بعنوان رسالت ذاتی دستگاه قضایی و یکی از وظایف اساسی قوه قضائیه در راستای احقاق حقوق شهروندان، به بازدید‌های میدانی اخیر از […]

پ
پ

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دو پارکینگ انتظامی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل دادگستری استان با تأکید مضاعف بر ضرورت صیانت از حقوق عامه بعنوان رسالت ذاتی دستگاه قضایی و یکی از وظایف اساسی قوه قضائیه در راستای احقاق حقوق شهروندان، به بازدید‌های میدانی اخیر از پارکینگ‌های وسایل نقلیه در استان و به ویژه وضعیت دو پارکینگ انتظامی در شهر بجنورد اشاره کرد و  وضعیت موجود غیرقابل قبول، فاقد توجیه منطقی و ضوابط قانونی توصیف کرد.
وی افزود:متأسفانه طی بازدید‌های بعمل آمده مشخص شد که وضعیت فعلی پارکینگ‌های وسایل نقلیه در استان نه تنها قابل قبول نیست بلکه این معضل در حال حاضر بعنوان یک نگرانی جدی مطرح شده و دستگاه قضایی این مسأله را در قالب یک مطالبه بحق از سوی افکار عمومی تلقی می‌کند و با عزم راسخ و اراده قوی مصمم به پیگیری و رفع مشکلات مبتلابه است.   حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، همچنین از تشکیل کارگروه ویژه‌ای متشکل از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری در حفظ حقوق شهروندی، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های مرتبط به منظور رفع مشکلات موجود، سامان دهی و تعیین تکلیف وضعیت پارکینگ‌های استان خبر داد.
سید جواد ایلالی،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی نیز ضمن انتقاد شدید از وضعیت فعلی پارکینگ‌های وسایل نقلیه در استان گفت: قطعا اگر فردی که مالک این وسایل نقلیه توقیفی باشد و با وجود گذشت زمان طولانی و بیشتر از موعد متعارف برای استرداد وسیله خود مراجعه نکند در واقع این موضوع بعنوان اعراض او از مالکیت تلقی خواهد شد.
 ایلالی، از کسانی که وسایل نقلیه آنان اعم از خودرو‌های سبک و سنگین و یا موتورسیکلت به هر دلیل به ویژه به علت تخلفات رانندگی توقیف شده خواست برای تعیین تکلیف وضعیت و رفع توقیف از وسایل نقلیه خود در اسرع وقت به پارکینگ‌های مربوطه مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.