حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
شناسه : 21839

مهدی شمسی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز با بیان اینکه از امروز کلیه پیامک‌های ارسالی از طرف سامانه‌های قضایی با عنوان adliran است، بیان کرد: این موضوع شامل کلیه سامانه‌های قضایی از قبیل ثنا، ابلاغ، نظرسنجی و اطلاع‌رسانی است و پیام‌ها به صورت ماسک و با نام ADLIRAN به دست […]

پ
پ

مهدی شمسی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز با بیان اینکه از امروز کلیه پیامک‌های ارسالی از طرف سامانه‌های قضایی با عنوان adliran است، بیان کرد: این موضوع شامل کلیه سامانه‌های قضایی از قبیل ثنا، ابلاغ، نظرسنجی و اطلاع‌رسانی است و پیام‌ها به صورت ماسک و با نام ADLIRAN به دست مخاطبین می‌رسد.
وی افزود: قبل‌تر به دلیل اینکه شماره‌های پیامکی قوه قضاییه برای مردم ناشناخته بود، شکایات و گزارشات زیادی از ارسال پیامک‌های جعلی دریافت می‌کردیم که موجب کلاهبرداری و دریافت مبالغی از مردم می‌شد.
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان البرز تصریح کرد: با تغییر حالت نمایش سرشماره‌های پیامکی قوه قضاییه با کلمه ADLIRAN، مردم به پیامک‌های ارسالی از شماره‌های همراه یا شماره‌های عمومی دیگر، توجهی نکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.