حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
شناسه : 21784

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با خانواده معزز شهید والامقام سید داود هاشمی و جانباز سرافراز حجت‌الاسلام اسفندیاری به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس موجب تقویت انگیزه مسئولین برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و نظام […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با خانواده معزز شهید والامقام سید داود هاشمی و جانباز سرافراز حجت‌الاسلام اسفندیاری به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس موجب تقویت انگیزه مسئولین برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و نظام اسلامی می‌شود چراکه خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند.
وی افزود: خانواده معظم شهدا و رزمندگان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شوند و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی تأکید کرد: ولایتمداری، بصیرت، ازخودگذشتگی مهمترین شاخصه شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است و شهدا انسان‌های برجسته‌ای بودند که فراتر از زمان و حرکت می‌کردند.
وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا ادای احترام به خود شهید و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است و باید به یک فرهنگ رایج در کشور و خصوصا در بین مسئولین تبدیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.