حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
شناسه : 21772

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده،رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست صمیمی با یکی از تولیدکنندگان استان با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوان در حوزه سرمایه گذاری، بر ضرورت تداوم حمایت از تولید از سوی مراجع و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط تأکید کرد.وی تصریح کرد:بدون تردید در کنار حمایت‌های مورد نیاز تولیدکنندگان و […]

پ
پ

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده،رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست صمیمی با یکی از تولیدکنندگان استان با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوان در حوزه سرمایه گذاری، بر ضرورت تداوم حمایت از تولید از سوی مراجع و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط تأکید کرد.
وی تصریح کرد:بدون تردید در کنار حمایت‌های مورد نیاز تولیدکنندگان و سرمایه گذاران از قبیل تأمین اعتبارات مالی و تسهیلات بانکی لازم است زیرساخت‌های این استان مانند شبکه حمل و نقل و ترانزیت کالا بهتر و بیشتر از گذشته ارتقاء یابد تا وضعیت اشتغال و فضای کسب و کار بهبود یابد.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: وقتی یک تولیدکننده بنا دارد با حسن نیت خود زمینه‌ای برای اشتغال کارگران در استان ایجاد کند ما نیز در دستگاه قضایی وظیفه خود می‌دانیم تا تمام و کمال و به بهترین وجه ممکن و البته در چهارچوب مقررات قانونی از او حمایت کنیم.
صفاری، مدیر عامل یکی از واحد‌های تولیدی شهرستان شیروان در این دیدار ضمن اشاره به برخی از مشکلات مبتلابه، از حمایت‌های راهگشای دستگاه قضایی از تولیدکنندگان قدردانی و خواستار بهبود و تقویت روند حمایت‌ها شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.