حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
شناسه : 21704

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه در پی درگیری یک قاتل متواری مسلح با پلیس آگاهی استان و به هلاکت رسیدن وی گره دو پرونده قتل در شهرستان‌های شیراز و کوار باز شد گفت: این قاتل فراری با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی و نارضایتی مردم در شهرستان‌های کوار و شیراز شده بود. دادستان […]

پ
پ

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه در پی درگیری یک قاتل متواری مسلح با پلیس آگاهی استان و به هلاکت رسیدن وی گره دو پرونده قتل در شهرستان‌های شیراز و کوار باز شد گفت: این قاتل فراری با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی و نارضایتی مردم در شهرستان‌های کوار و شیراز شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به سابقه اقدامات مجرمانه این قاتل فراری اظهار داشت: وی در سال ۱۳۹۹ پس از اجرای حکم قصاص نفس یک قاتل در شهرستان کوار اقدام به انتقام جویی از خانواده مقتول به بهانه عدم رضایت به قاتل کرد و یکی از اولیاء دم پرونده را در شیراز و در جلو دیدگان پسرش با سلاح گرم به قتل می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه انتقام جویی این قاتل مسلح، فرد دیگری از خانواده مقتول اول را این بار در شهرستان کوار با سلاح کلاشنیکف به قتل می‌رساند گفت: این شرور در سومین اقدام مجرمانه خود با شلیک سلاح گرم به بخش‌های حیاتی فرد دیگری قصد کشتن وی را داشت که علیرغم آسیب جدی مجروح حادثه با تلاش کادر پزشکی از مرگ نجات یافت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه با بیان اینکه اقدامات سریالی و مخل نظم و امنیت این قاتل خطرناک متواری در دو شهرستان شیراز و کوار باعث نارضایتی مردم در این دو حوزه قضایی گردیده بود گفت: با پیشنهاد دادستانی مرکز استان در جهت مدیریت این پرونده، کمیته مشترکی با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس آگاهی استان و نظارت معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز و تشکیل و پس از شناسایی محل اختفای وی در یک مجتمع مسکونی شیراز با اقدام مقتدرانه پلیس آگاهی استان فارس برای دستگیری وی اقدام گردید که پس از مقاومت این قاتل متواری و شلیک متقابل وی به مأموران این فرد شرور در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسید.

گفتنی است با از پای درآمدن این قاتل فراری گره دو پرونده قتل در شهرستان‌های شیراز و کوار باز شده و به اقدامات مجرمانه و جنایتکارانه وی که باعث نارضایتی مردم در این دو شهرستان شده بود پایان داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.