حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
شناسه : 21707

سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این استان گفت: حسب دستور ریاست قوه قضاییه از ابتدای امسال ۴ بازدید از این مراکز بعمل آمده که بسیاری از کالا‌های موجود در این انبارها، مواد […]

پ
پ

سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این استان گفت: حسب دستور ریاست قوه قضاییه از ابتدای امسال ۴ بازدید از این مراکز بعمل آمده که بسیاری از کالا‌های موجود در این انبارها، مواد سریع‌الفساد هستند که باید تکلیف آن‌ها سریع تعیین می‌شد و متأسفانه دچار آسیب شده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین رابطه نشستی با سازمان تعزیرات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و یکی از معاونان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و تصمیماتی در این استان برای این اموال جهت تسریع در رسیدگی به پرونده‌هایی که در تعزیرات حکومتی و گمرک هستند، گرفته شد.  

وی گفت: انبار‌های این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد مانند انبار‌های سراسر کشور دچار مشکلاتی هستند.

ملک حسینی گفت: کالا‌های موجود در انبار‌های گمرک تفکیک نشده و شرایط نگهداری آن‌ها مناسب نیستند و همکاران ما در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی در حال پیگیری موضوع هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.