حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
شناسه : 21722

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان همراه اعضای شورای معاونان دادگستری استان اصفهان با حضور در زندان مرکزی اصفهان، بخش‌هایی از زندان مرکزی را مورد بازدید قرار داده و از نزدیک در جریان مسایل و پاره‌ای مشکلات زندان و زندانیان قرار گرفتند. در این بازدید تعدادی از زندانیان با انجام ملاقات حضوری درخواست‌های […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان همراه اعضای شورای معاونان دادگستری استان اصفهان با حضور در زندان مرکزی اصفهان، بخش‌هایی از زندان مرکزی را مورد بازدید قرار داده و از نزدیک در جریان مسایل و پاره‌ای مشکلات زندان و زندانیان قرار گرفتند.

در این بازدید تعدادی از زندانیان با انجام ملاقات حضوری درخواست‌های خود را با مسئولان قضایی مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را به عنوان یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه مورد تأکید قرار داد و از قضات و مسئولان قضایی خواست با بازدید‌های مستمر از زندان در جریان امور و مشکلات قرار گرفته و در اجرای دستورالعمل‌های صادره اهتمام ویژه ورزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در این بازدید با تعدادی از زندانیان از نزدیک دیدار و دستوراتی در راستای حل مشکلات و درخواست‌های قانونی آن‌ها صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.