حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
شناسه : 21624

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید یزدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در جمع کارکنان مرکز آموزش علویون سپاه قم با اشاره به این که ورود به موضوع پیشگیری وظیفه همگانی است، گفت: پیشگیری از وقوع جرم امری فراقوه‌ای است و تعاملات همه مسئولان و اشخاص حقیقی و حقوقی را می‌طلبد؛ از این رو […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید یزدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم در جمع کارکنان مرکز آموزش علویون سپاه قم با اشاره به این که ورود به موضوع پیشگیری وظیفه همگانی است، گفت: پیشگیری از وقوع جرم امری فراقوه‌ای است و تعاملات همه مسئولان و اشخاص حقیقی و حقوقی را می‌طلبد؛ از این رو باید با تخصص و عالمانه به این عرصه وارد شد تا عملکردمان به جای اصلاح، افسادی را در پی نداشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم تصریح کرد: هر کسی موظف است برای پیشگیری کار را از خود و خانواده‌اش شروع کند تا در نتیجه کل جامعه از آسیب و جرم مصون بماند.  وی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به نتیجه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی باید چهار مولفه را مد نظر قرار داد، گفت: این مولفه‌ها شامل ساخت شخصیت و پرورش فرزندان و انسان‌های جرم‌گریز، تطهیر محیط از ناهنجاری‌ها، اصلاح گناهکار یا مجرم و بالا بردن آگاهی افراد است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.