حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
شناسه : 21634

در آیینی که با حضور حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، دبیر شورای تحول قضایی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و رئیس و برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار شد، از تعدادی از کارکنان و کادر درمان که در زمینه مقابله با […]

پ
پ

در آیینی که با حضور حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، دبیر شورای تحول قضایی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و رئیس و برخی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار شد، از تعدادی از کارکنان و کادر درمان که در زمینه مقابله با بیماری کرونا فعالیت داشتند، تقدیر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این مراسم که در محل دادگستری کل استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای سلامت، به روایت نبوی (ص) مبنی بر اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول هستند، اشاره کرد و گفت: دو نعمت سلامتی و امنیت، جزء نعمات مجهولی هستند که انسان تا زمانی که به بیماری و عدم امنیت مبتلا نشود، متوجه اهمیت آن‌ها نمی‌شود و معمولا زمانی متوجه اهمیت سلامتی می‌شود که به درد و بیماری گرفتار می‌شود.

وی با اشاره جایگاه و منزلت ویژه پزشکان و کادر درمان در جامعه اظهار کرد: از اسفند ۹۸ که شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم این اهمیت برای مردم بیشتر مشخص شد و در حالی که بسیاری به دلیل ماهیت این ویروس و بنا به توصیه‌های پزشکی، از نزدیک‌ترین افراد خانواده خود دوری می‌کردند، کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی مسئولیت درمان بیماران را بر عهده گرفتند.  

فاضلی هریکندی افزود: کادر درمان به‌عنوان مبارزان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا از خودگذشتگی و ایثار مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشتند تا جایی که برخی از پزشکان و پرستاران تا پای شهادت رفتند و جان خود را برای سلامتی مردم ایثار کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تقدیر از انسجام، برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: استان البرز جزء استان‌هایی است که به دلیل بیشترین تردد با مرکز کشور و قرار گرفتن در محور مواصلاتی چندین استان، نیازمند بیشترین کنترل‌ها و مراقبت‌ها بود.

وی با اشاره به بستری شدن نزدیک به ۸۰ هزار نفر و ترخیص نزدیک به ۷۲ هزار نفر از هم‌استانی‌های مبتلا شده به کرونا از مراکز درمانی استان البرز، آن را نشانی از حجم بالای مراقبت‌ها و فشار مضاعف به کادر درمان دانست و گفت: مجموعه دادگستری کل استان البرز در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، همراه دستگاه‌های دیگر از جمله کادر بهداشت و درمان جهت پیشگیری، مقابله و درمان ویروس کرونا بوده‌است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.