حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شناسه : 21530

عباس عربی، پرچمدار صلح و سازش از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص پس از شش سال در شهرستان اندیمشک با گذشت اولیاء دم خبر داد و گفت: روز گذشته با حضور جمع کثیری از بزرگان شهرستان‌های اندیمشک، شاهد بخشش یک محکوم به قصاص بودیم. عربی عنوان کرد: در حالی که حکم این محکوم […]

پ
پ

عباس عربی، پرچمدار صلح و سازش از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص پس از شش سال در شهرستان اندیمشک با گذشت اولیاء دم خبر داد و گفت: روز گذشته با حضور جمع کثیری از بزرگان شهرستان‌های اندیمشک، شاهد بخشش یک محکوم به قصاص بودیم.

عربی عنوان کرد: در حالی که حکم این محکوم به قصاص بعد از حدود شش سال حضور در زندان، در مرحله اجرا بود، با گذشت اولیای دم و پادرمیانی ریش‌سفیدان، بخشیده شد.

وی با قدردانی از گذشت اولیای دم اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم که از عموم عزیزانی که در بخشش این محکوم قدمی برداشته‌اند کمال تشکر را داشته باشم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.