حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
شناسه : 21455

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی ۱۵ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد: در پانزدهمین بخشش محکوم به قصاص که به تازگی در مینودشت اتقاق افتاد، یک جوان متولد ۷۴، فرصت زندگی دوباره پیدا کرد. رئیس کل دادگستری استان […]

پ
پ

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی ۱۵ محکوم به قصاص از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد: در پانزدهمین بخشش محکوم به قصاص که به تازگی در مینودشت اتقاق افتاد، یک جوان متولد ۷۴، فرصت زندگی دوباره پیدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: این جوان زمانی که ۲۳ ساله بود مرگ یک نفر دیگر را رقم زد و حکم قصاص او در نوبت اجرا بود که با پادرمیانی دادستان شهرستان مینودشت و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف زندان گنبدکاووس، خانواده مقتول بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند.  

وی از درصد بالای سازش پرونده‌ها در استان گلستان نیز خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نیز بیش از ۷۲ هزار پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان گلستان تشکیل شده که نزدیک به ۴۰ درصد این پرونده‌ها پس از رسیدگی، با پادرمیانی اعضای این شورا به سازش طرفین ختم شده‌است؛ در حالی‌که میانگین سازش پرونده‌ها در کشور ۳۴ درصد است.

آسیابی در ادامه به تلاش‌های دستگاه قضایی استان گلستان برای گسترش فرهنگ صلح و سازش و فراهم کردن بستر برای مشارکت اقشار مختلف برای پادرمیانی در حل و فصل اختلافات اشاره کرد و گفت: تشکیل هیات‌های صلح یکی از برنامه‌های امسال ماست که تاکنون هیات صلح اقوام ویژه قوم سیستانی و هیات صلح آموزش و پرورش ویژه فرهنگیان آغاز به کار کرده‌است و به زودی نیز سومین هیات صلح استان گلستان ویژه اهل سنت شرق گلستان در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.