حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
شناسه : 21476

علی صالحی از اختصاص یک قاضی ویژه به جزیره هرمز برای تسهیل در روند خدمت رسانی به مردم این جزیره خبر داد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، اظهار داشت: به منظور تسهیل دسترسی مردم شریف جزیره هرمز به خدمات قضایی و کاهش نیاز به ایاب و ذهاب به مرکز استان، از میان قضات مجرب، قاضی […]

پ
پ

علی صالحی از اختصاص یک قاضی ویژه به جزیره هرمز برای تسهیل در روند خدمت رسانی به مردم این جزیره خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، اظهار داشت: به منظور تسهیل دسترسی مردم شریف جزیره هرمز به خدمات قضایی و کاهش نیاز به ایاب و ذهاب به مرکز استان، از میان قضات مجرب، قاضی ویژه‌ای به جزیره هرمز اختصاص داده شده است که با حضور در این جزیره به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور هرمز مشغول خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پیش از این، دوری از محاکم قضایی سبب شده بود مردم جزیره هرمز مجبور شوند برای استیفای حقوق شان از طریق سفر دریایی، فاصله ۲۹ کیلومتری را طی کنند تا خود را به بندرعباس برسانند که این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه‌های تردد، متأسفانه در برخی مواقع منجر به بروز سوانحی نیز می‌شد که با اختصاص قاضی ویژه به جزیره هرمز، این مشکلات تا حدقابل توجهی رفع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هرمز و تجلیل از ایثارگری‌های مردم این جزیره در وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با تمام توان خود از محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌ها در جزیره هرمز حمایت می‌کند.

صالحی همچنین تصریح کرد: با توجه به الحاق جزیره هرمز به شهرستان بندرعباس، پیش از این نیز دادگستری کل استان هرمزگان از طریق ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی و تقویت و تجهیز شورای حل اختلاف، زمینه را برای تسهیل هر چه بیشتر دسترسی مردم جزیره هرمز به خدمات قضایی فراهم ساخته بود که خوشبختانه با اقدام اخیر در اختصاص قاضی ویژه به این جزیره، زنجیره خدمت رسانی دستگاه قضایی به مردم هرمز تکمیل شده است.وی خاطرنشان کرد: طی جلسات متعدد، دغدغه‌های اهالی محترم هرمز را به منظور احقاق حقوق مردم و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات آن‌ها با استاندار و دیگر مسئولین استان هرمزگان مطرح نموده ایم که امیدواریم در نتیجه هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌های متولی، روند محرومیت زدایی و توسعه این جزیره تسریع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.