حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
شناسه : 21370

معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی ضمن رد خبر «لزوم ثبت سند نقل و انتقال خودرو در دفتر اسناد»، اظهار داشت: این متن به هیچ عنوان نظر رسمی این معاونت نیست. پس از انتشار خبری مبنی بر این که «سند نقل و انتقال خودرو باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود»، بهزاد پورسید معاون قوانین مجلس ضمن رد این […]

پ
پ

معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی ضمن رد خبر «لزوم ثبت سند نقل و انتقال خودرو در دفتر اسناد»، اظهار داشت: این متن به هیچ عنوان نظر رسمی این معاونت نیست.

پس از انتشار خبری مبنی بر این که «سند نقل و انتقال خودرو باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود»، بهزاد پورسید معاون قوانین مجلس ضمن رد این مطلب، بیان کرد: متنی که منتشر شده، دیدگاه یکی از ادارات کل این معاونت بوده و مربوط به فرایند کارشناسی بررسی طرح مذکور است و در این زمینه بخش های مختلف دیدگاه های متفاوت و متضاد با یکدیگر دارند.

وی ادامه داد: این که دیدگاه یک اداره به عنوان نظر معاونت قوانین منتشر شود، خلاف اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای است و کسی که آن متن را از سامانه طرح ها و لوایح مجلس کپی کرده، اگر نیت تخریب مجلس را نداشته، بهتر بود به سایر دیدگاه ها که با آن چه منتشر شده کاملا در تضاد است نیز اشاره می کرد.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این معاونت هیچ اظهارنظر رسمی درباره این طرح و این مسئله نداشته و در صورت نیاز آن را به صورت صریح منتشر خواهد کرد؛ از همه رسانه ها درخواست کرد: در چنین مواقعی پیش از آن که متنی را به مجلس شورای اسلامی نسبت دهند آن را از مجاری رسمی پیگیری کنند تا با انتشار مطالب ناقص زمینه تشویش اذهان عمومی و تخریب نهاد قانونگذاری ایجاد نشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.