حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
شناسه : 21373

حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اردبیل، اظهار کرد: اوایل آبان ماه امسال پرونده قتل یک خانم اردبیلی در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت، مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود و بررسی‌ها نشان داد که گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول در خانه به […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اردبیل، اظهار کرد: اوایل آبان ماه امسال پرونده قتل یک خانم اردبیلی در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت، مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود و بررسی‌ها نشان داد که گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول در خانه به مادر خود شلیک کرده است.
رئیس شورا‌های حل اختلاف اردبیل، بیان کرد:پس از بازداشت متهم وی در حالی که به شدت اظهار ندامت و پشیمانی کرده و به خاطر از دست دادن مادرش بیقرار بود، با تلاش ستاد صبر توسعه حل اختلاف استان اردبیل، برادران متهم و مادربزرگش از نیت غیرعامدانه متهم مطلع شدند، نسبت به متهم اعلام بخشش و رضایت کردند.
بنا بر این گزارش، پرونده برای رسیدگی از حیث جنبه عمومی جرم در مراتب رسیدگی قضایی قرار گرفت.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.