حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
شناسه : 21350

❓ساختمان بنده ساخته شده و به دنبال پایان کار رفتم .اما شهرداری به من گفته حتما باید سند مالکیت دریافت کنید تا به شما پایان کار بدهیم, آیا شهرداری چنین حقی دارد؟ ?جوابشهرداری موظف می باشد به املاکی که دارای سند مالکیت رسمی می باشد, پروانه و با مجوز ساخت اعطاء نماید. بنابراین شما هنگام […]

پ
پ

❓ساختمان بنده ساخته شده و به دنبال پایان کار رفتم .اما شهرداری به من گفته حتما باید سند مالکیت دریافت کنید تا به شما پایان کار بدهیم, آیا شهرداری چنین حقی دارد؟

?جواب
شهرداری موظف می باشد به املاکی که دارای سند مالکیت رسمی می باشد, پروانه و با مجوز ساخت اعطاء نماید. بنابراین شما هنگام ساخت ساختمان چنانچه بدون سند مالکیت اقدام به دریافت مجوز ساخت نموده اید اکنون نیز به همین اسناد می توانید پایان کار بدون سند مالکیت اخذ نمایید, ولی چنانچه بدون مجوز ساخت از طرف شهرداری اقدام به ساخت و ساز نموده اید در این صورت شهرداری تکلیفی به اعطاء گواهی پایان کار ساختمان ندارد و در این خصوص میتوانید به مراجع قضایی مراجعه نمایید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.