حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
شناسه : 21314

سیدمهدی هاشمی، رئیس حوزه قضایی مراوه تپه در گلستان از اجرای ۷۸ حکم خلع ید با رای دادگاه‌های این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با اجرای این آراء، ۱۹۵ هکتار جنگل و مرتع این شهرستان از متجاوزان خلع ید و به منابع طبیعی بازگردانده شد. رئیس حوزه قضایی مراوه تپه با اشاره به اینکه […]

پ
پ

سیدمهدی هاشمی، رئیس حوزه قضایی مراوه تپه در گلستان از اجرای ۷۸ حکم خلع ید با رای دادگاه‌های این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با اجرای این آراء، ۱۹۵ هکتار جنگل و مرتع این شهرستان از متجاوزان خلع ید و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

رئیس حوزه قضایی مراوه تپه با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از مراتع و ۱۰ درصد از جنگل‌های استان گلستان در شهرستان مراوه تپه قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای حفظ این عرصه‌ها، پرونده‌های دست‌اندازان و متجاوزان به این عرصه‌ها، خارج از نوبت و با سرعت و دقت در دادگاه‌های این شهرستان رسیدگی می‌شود.  وی در پایان گفت: برخورد ما با کسانی که در این شهرستان به زمین‌خواری، تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام کنند، قاطعانه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.