حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
شناسه : 21239

موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان اصفهان خبر داد و گفت: پرونده‌ای با موضوع قتل عمد با اسلحه‌ شکاری که از سال ۹۷ منجر به صدور حکم قصاص از دادگاه کیفری یک شده بود جهت اخذ رضایت به […]

پ
پ

موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان اصفهان خبر داد و گفت: پرونده‌ای با موضوع قتل عمد با اسلحه‌ شکاری که از سال ۹۷ منجر به صدور حکم قصاص از دادگاه کیفری یک شده بود جهت اخذ رضایت به شعبه ۴ شورای حل اختلاف شهرستان لنجان ارجاع شد که به لطف خداوند و تلاش  اعضای این شعبه، رضایت اولیای دم اخذ و متهم از چوبه‌ دار رهایی یافت.
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان ادامه داد: در این پرونده،خانواده مقتول از طریق مراجعات مردمی خواستار رسیدگی در شعبه ۴ شورای حل اختلاف شد که با دستور رئیس دادگستری لنجان در دستور کار قرار گرفت و طی ۲۴ جلسه رسمی در شعبه ۴ شورای حل اختلاف زرین شهر و چندین جلسه غیر رسمی در منزل مقتول این فرد از قصاص و چوبه دار رهایی یافت.   موسویان افزود: گذشت یکی از سفارشات دین و ائمه اطهار است که اعضای شعب صلحی شورا‌های استان اصفهان با تکیه بر مبانی قوی اسلامی موفق به ثبت میزان قابل توجهی از مصالحه در پرونده‌های مختلف ارجاع شده به شورا‌های حل اختلاف شده اند که بخش عمده‌ای از آن را پرونده‌های قتل تشکیل می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.