حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
شناسه : 21201

چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دادستان مرکز استان، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی متولی و نیز ارتباط ویدئو کنفرانس با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه در […]

پ
پ

چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دادستان مرکز استان، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی متولی و نیز ارتباط ویدئو کنفرانس با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این جلسه با تشریح اهمیت صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی بر لزوم اجرای سریع؛ دقیق و جامع مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال از سوی دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ از تخریب، تصرف و تعرض بیش از ۳۲۲۳ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی پیشگیری بعمل آمده است، اظهار داشت: مسلماً توجه بیش از پیش به مقوله پیشگیری همچنان که در سند تحول قضایی نیز به آن پرداخته شده است، بسیار ضرورت دارد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در طول شش ماهه سال جاری ۷۶۳ هکتار از اراضی تخریب و تصرف شده اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل به همت دستگاه قضایی استان اردبیل و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به بیت‌المال عودت داده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو، در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه برخورد با تغییر کاربری غیر مجاز در این استان خبر داد و گفت: مسلما با تشکیل و فعال شدن این کارگروه و عضویت دادستان‌های حوزه‌های قضایی در آن، هم افزایی، همکاری و هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضایی در پیشگیری و برخورد با متخلفین در این عرصه رقم خواهد خورد، به طور حتم پیگیری دقیق و صحیح امورات از سوی این کارگروه موجب خواهد شد با هرگونه دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی در سریعترین زمان ممکن برخورد قاطع قانونی انجام گیرد.

طباطبایی، داستان مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه با انتقاد از عدم اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال از سوی مدیران استانی هشدار داد: با مدیران و مسئولانی که با سهل انگاری و یا بی توجهی به صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی موجب تخریب تصرف و یا تضییع حقوق بیت المال می‌شود به شدت برخورد می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.