حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
شناسه : 21101

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم همراه جمعی از معاونان از دادگاه عمومی بخش‌های خلجستان و سلفچگان بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان قم در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل قضایی و اداری دادگاه‌های بخش خلجستان و سلفچگان بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های ریش سفیدان و معتمدان محلی برای صلح […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم همراه جمعی از معاونان از دادگاه عمومی بخش‌های خلجستان و سلفچگان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان قم در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل قضایی و اداری دادگاه‌های بخش خلجستان و سلفچگان بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های ریش سفیدان و معتمدان محلی برای صلح و سازش در پرونده‌های قضایی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در این بازدید، از مراجعان به این دادگاه‌ها درباره نحوه رفتار کارکنان و چگونگی رسیدگی به پرونده‌ها پرس‌و جو کرد و درخواست‌های آنان را استماع کرد و دستورات لازم برای پیگیری را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری قم توصیه کرد: پاسخگویی همراه با احترام و حفظ کرامت را در برخورد با مراجعان فراموش نکنند و مراقب باشند سختی و حساسیت کار در دستگاه قضایی، روی رفتار آنان اثر نگذارد.

بازدید از شعب دادگاه، اجرای احکام و شورای حل اختلاف هم از برنامه‌های این بازدید بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.