حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
شناسه : 21037

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد از رفع تصرف قریب به ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی در استان خبر داد و بیان کرد: نزدیک به ۳۹۷ هکتار از اراضی رفع تصرف، که از این میزان قریب به ۲۴۱ هکتار مربوط به منابع طبیعی و بیش از ۱۵۶ هکتار مربوط به راه و شهرسازی می‌باشد. وی […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد از رفع تصرف قریب به ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی در استان خبر داد و بیان کرد: نزدیک به ۳۹۷ هکتار از اراضی رفع تصرف، که از این میزان قریب به ۲۴۱ هکتار مربوط به منابع طبیعی و بیش از ۱۵۶ هکتار مربوط به راه و شهرسازی می‌باشد.

وی اظهار داشت: در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۶۴ هکتار رفع تصرف فوری در اجرای احکام قطعی صورت گرفته که از این تعداد ۱۳۶ مورد مربوط به راه و شهرسازی و تعداد ۲۲۸ فقره مربوط به منابع طبیعی بوده است.

دهشیری، تصریح کرد: از میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال مربوط به رفع تصرف و اجرای احکام قطعی اراضی، میزان ۷ هزار میلیارد ریال مربوط به رفع تصرف فوری و قریب به ۳ هزار میلیارد ریال مربوط به اجرای احکام قطعی می‌باشد.

وی صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین وجوه حقوق عامه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در امر مبارزه با فساد و زمین خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه مماشاتی با متخلفان در این امر با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دهشیری، تصریح کرد: هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی در امور اراضی و مبارزه با متصرفین به حقوق عامه، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده شوم زمین خواری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.