حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
شناسه : 20792

دادستان کل کشور اظهار داشت: گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد و پشت پرده‌ی گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند. محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه نشست کارآموزان کارشناسان رسمی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره گرانی‌های اخیر بیان کرد: موضوع گرانفروشی در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است، […]

پ
پ

دادستان کل کشور اظهار داشت: گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد و پشت پرده‌ی گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند.

محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه نشست کارآموزان کارشناسان رسمی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره گرانی‌های اخیر بیان کرد: موضوع گرانفروشی در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است، اما ما اعلام کردیم به لحاظ اینکه مساله گرانی‌ها برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‌کند، دادستانی هم در کنار سازمان تعزیرات به این موضوع ورود کند. یکی دو ماه است که به صورت افسار گسیخته گرانی‌ها را در برخی از نیازهای مردم مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد پشت پرده‌هایی دارد.

وی ادامه داد: پشت پرده‌های این گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند اما برخورد با گران فروشانی که بی ضابطه قیمت‌ها را بالا می‌برند، جز وظایف و تکالیف سازمان تعزیرات حکومتی است. ما بنا داریم تا از ظرفیتی که در دادسراها و دادستانی‌های سراسر کشور داریم در این زمینه استفاده کنیم.

دادستان کل کشور افزود: موضوع گرانی‌ها را هم در شورای عالی قضایی امروز اعلام کردیم به لحاظ اینکه مسأله گرانی‌ها به مردم فشارهای زیادی می‌آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.