حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
شناسه : 20719

بنا به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در ادامه بازدید‌های میدانی رئیس دستگاه قضا از مجتمع‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحد‌های قضایی، ۱۵ آبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت ۴ ساعت از دادسرا و دادگستری شهرری به صورت سرزده بازدید کرد. در جریان این بازدید، […]

پ
پ

بنا به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در ادامه بازدید‌های میدانی رئیس دستگاه قضا از مجتمع‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره‌به‌چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان واحد‌های قضایی، ۱۵ آبان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مدت ۴ ساعت از دادسرا و دادگستری شهرری به صورت سرزده بازدید کرد.

در جریان این بازدید، یک تیم ویژه از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در دادسرا و دادگستری شهرری حضور یافت و خواسته‌ها و نامه‌های مردمی را جهت بررسی و پیگیری بیشتر، جمع‌آوری کرد و اتفاق جالب در این زمینه تعیین تکلیف همه تقاضا تا پایان روز بازدید بود.

این تیم ویژه با استقرار یک صندوق در ابتدای دادسرا و دادگستری شهرری درخواست‌ها و تقاضا‌های مردمی را جمع آوری و کاغذ و قلم نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌داد.

به گفته علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوانعالی کشور و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان این بازدید، ۳۵ نفر به صورت مستقیم و بدون واسطه با رئیس قوه قضاییه دیدار و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن استماع اظهارات آن‌ها، دستورات لازم را صادر نمود.

وی ادامه داد: برای پیگیری خواسته مراجعه کنندگان تا حصول نتیجه؛ شماره تلفن‌های دریافت شد و همان روز با افراد تماس گرفته و برای ادامه روند بررسی درخواست ایشان همگی برای ملاقات دعوت شدند. متقاضیان هم از سرعت عمل و اینکه در همان روز بازدید به درخواست‌هایشان رسیدگی شده و پاسخی دریافت کردند، ابراز خرسندی نمودند.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه تصریح کرد: همچنین ۱۵۳ درخواست کتبی نیز جمع آوری شد که از سوی مرکز ارتباطات مردمی بررسی گردید.

رفاهی یادآور شد: همه درخواست‌های کتبی نیز در همان روز بررسی و کارشناسی شد و روز گذشته نامه‌های مربوط به مراجع ذیربط ارسال و گزارش تکمیلی آن به رئیس قوه قضاییه واصل می‌شود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: یک ماه پس از دریافت پاسخ نامه‌ها، آسیب شناسی درخواست‌‎ها انجام و نتیجه کار به ریاست دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان تهران ارسال خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.