حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
شناسه : 20731

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی هشت هکتار از اراضی زراعی در چهار روستا خبر داد و اظهار کرد: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه مبنی بر تغییر کاربری‌های غیرمجاز صورت گرفته در اراضی زراعی و باغی در روستا‌های اندریه، آسور، بهان و نجفدر واقع در این حوزه قضایی و درخواست […]

پ
پ

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از آزادسازی هشت هکتار از اراضی زراعی در چهار روستا خبر داد و اظهار کرد: با اعلام جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه مبنی بر تغییر کاربری‌های غیرمجاز صورت گرفته در اراضی زراعی و باغی در روستا‌های اندریه، آسور، بهان و نجفدر واقع در این حوزه قضایی و درخواست اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه خاطرنشان کرد: با صدور دستورات قضایی لازم، از هشت هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال آزادسازی به‌عمل آمد.

وی در پایان بر جدیت دستگاه قضایی در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.