حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
شناسه : 20653

در اولین جلسه شورای معاونین سازمان بازرسی کل کشور با رئیس جدید که صبح امروز یکشنبه شانزدهم آبان ماه برگزار شد، دکتر خدائیان از زحمات «امید سحرخیز» مدیر دفتر سابق ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان تقدیر و با خاطرنشان کردن سوابق درخشان و اقدامات مثمرثمر «مهدی بهادر» در سازمان ثبت اسناد و […]

پ
پ

در اولین جلسه شورای معاونین سازمان بازرسی کل کشور با رئیس جدید که صبح امروز یکشنبه شانزدهم آبان ماه برگزار شد، دکتر خدائیان از زحمات «امید سحرخیز» مدیر دفتر سابق ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان تقدیر و با خاطرنشان کردن سوابق درخشان و اقدامات مثمرثمر «مهدی بهادر» در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، او را به عنوان مدیرکل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسی کل کشور معرفی کرد.

بنابراین گزارش، در متن حکم انتصاب دکتر خدائیان برای مدیرکل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسی آمده است: با توجه به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با سرلوحه قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم قوه قضاییه و با توکل و تلاش و بهره گیری موثر از منابع و امکانات موجود و در چارچوب قوانین و مقررات جاری و برنامه‌های ابلاغی در راستای تحقق اهداف و راهبرد‌ها و ارتقای روزافزون فعالیت‌های سازمان اقدام فرمایید.

گفتنی است، مهدی بهادر دانش آموخته رشته حقوق بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از این مسئولیت مدیرکل حوزه ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را بر عهده داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.