حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
شناسه : 20578

سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در یزد عنوان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی ربط در راستای حفظ و صیانت از باغات امری ضروری و مورد تاکید است.وی افزود: از مصادیق بارز تضییع حقوق عامه ترک فعل قانونی است که دادستانی با هرگونه ترک فعل علی الخصوص در رابطه […]

پ
پ

سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در یزد عنوان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی ربط در راستای حفظ و صیانت از باغات امری ضروری و مورد تاکید است.
وی افزود: از مصادیق بارز تضییع حقوق عامه ترک فعل قانونی است که دادستانی با هرگونه ترک فعل علی الخصوص در رابطه با حراست و حفاظت باغات برخورد قاطع خواهد کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت در یزد در ارتباط با حقوق عامه تاکید کرد: احیاء حقوق عامه یکی از وظایف اصلی دستگاه قضاست و کسانی که با این امر مهم ارتباط مستقیم دارند باید زمینه تحقق را فراهم کنند.
اقبالی تصریح کرد: برنامه صیانت از باغات یکی از اولویت‌های مهم دادستانی تفت است و بر همین اساس لازم است تمامی دستگاه‌های نظارتی در این رابطه به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: حفظ باغات و ارائه راهکار‌هایی برای جلوگیری از تخریب آن‌ها نیازمند عزم جدی از سوی شهروندان هست و با نهادینه کردن فرهنگ حفظ باغات از سوی مردم و همچنین مسئولان شاهد نتایج مثمر ثمری باشیم.
بخش وسیعی از باغات شهر تفت ثبت اثر ملی شده و این شهر به دلیل قرار گرفتن در دامنه‌های شیر کوه از آب و هوایی خنک نسبت به دیگر شهر‌های استان یزد برخوردار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.