حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
شناسه : 20510

جلسه رسیدگی علنی به پرونده دعوای حقوقی بیماران پروانه‌ای یا بیماران اپیدر مولیزیس بولسا (بیماری‌ای بی) علیه ۳۰ تن از اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله دولت آمریکا به دلیل تحریم‌های ظالمانه دارویی علیه این بیماران امروز در شعبه ۵۵ حقوقی تهران به ریاست قاضی پورمریدی برگزار شد. قاضی پورمریدی در ابتدای این جلسه گفت: […]

پ
پ

جلسه رسیدگی علنی به پرونده دعوای حقوقی بیماران پروانه‌ای یا بیماران اپیدر مولیزیس بولسا (بیماری‌ای بی) علیه ۳۰ تن از اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله دولت آمریکا به دلیل تحریم‌های ظالمانه دارویی علیه این بیماران امروز در شعبه ۵۵ حقوقی تهران به ریاست قاضی پورمریدی برگزار شد.

قاضی پورمریدی در ابتدای این جلسه گفت: این جلسه دادگاه با شکایت ۲۹۵ نفر از بیماران‌ای بی علیه ۳۰ تن از اشخاص حقیقی و حقوقی و دولت آمریکا در خصوص خسارت‌های ناشی از تحریم‌های دارویی و تبعات آن در بحث اختلال دارویی و دسترسی بیماران،‌ای بی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز یک جلسه غیرعلنی تشکیل شده بود که به دلیل درخواست خانواده بیماران و خود بیماران این جلسه با حضور آنان تشکیل شده است.

وی با بیان این که از تمام نقاط کشور دادخواست تهیه شده است افزود: دادخواست این ۲۹۵ نفر تقریباً همه استان‌های کشور را دربر می‌گیرد و دادگاه جنبه حقوقی، خسارت‌های بدنی و درمانی به خانواده‌ها و خسارت‌های تنبیهی را بررسی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.