حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۸
شناسه : 20399

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در استان قزوین با بیان اینکه یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی در مجموعه قضایی شهرستان تاکستان پرونده شرکت فولاد آذر تاک خرمدشت بود گفت: روند تولید در این کارخانه از حدود ۱۰ سال قبل باوجود استقرار برخی تجهیزات متوقف شده بود. در بازدید از این شرکت و بررسی […]

پ
پ

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در استان قزوین با بیان اینکه یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی در مجموعه قضایی شهرستان تاکستان پرونده شرکت فولاد آذر تاک خرمدشت بود گفت: روند تولید در این کارخانه از حدود ۱۰ سال قبل باوجود استقرار برخی تجهیزات متوقف شده بود. در بازدید از این شرکت و بررسی مشکلات در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان مشخص شد شرکت فولاد آذر تاک با مشکلات فراوانی رو به رو است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز شهرستان تاکستان در ادامه با بیان اینکه این شرکت ۲۲۰ شاکی و ۲۴۲ پرونده داشت افزود: با اقدامات صورت گرفته تمام این پرونده‌ها مختومه شد و این پرونده کثیرالشاکی با رضایت هر ۲۲۰نفر به سازش ختم شد.

رجبی با بیان اینکه بدهی ریالی و ارزی این شرکت که در حدود ۲۶۲ میلیارد تومان بود با سرمایه گذاری فرد جدید مرتفع شد تاکید کرد: با ورود دادستانی تاکستان به این پرونده با هدف رفع موانع تولید، شاهد اشتغال ۱۲۰۰نفر تا پایان سال جاری در این کارخانه خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.