حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
شناسه : 20411

مراسم تحلیف اعضای جدید هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی امروز دوشنبه ١٠ آبان ماه با حضور محمدجواد حشمتی مهذب رییس‌کل دادگستری استان تهران، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از مسئولان قوه قضاییه برگزار شد. گفتنی است پس از انجام مراسم تحلیف نخستین جلسه رسیدگی به جرائم مطبوعاتی در دوره […]

پ
پ

مراسم تحلیف اعضای جدید هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی امروز دوشنبه ١٠ آبان ماه با حضور محمدجواد حشمتی مهذب رییس‌کل دادگستری استان تهران، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از مسئولان قوه قضاییه برگزار شد.

گفتنی است پس از انجام مراسم تحلیف نخستین جلسه رسیدگی به جرائم مطبوعاتی در دوره جدید برگزار شد.

در ابتدای جلسه با توجه به شروع دوره جدید و لزوم تعیین اعضای هیئت رئیسه پس از بحث و مشورت بر اساس آیین نامه داخلی اعضای هیئت رئیسه هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی با رای اعضا به شرح زیر انتخاب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان به عنوان رئیس، علی اکبر کسائیان به عنوان دبیر، احمد مومنی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

احمد مومنی راد در تشریح رسیدگی به پرونده‌ها گفت: در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۲ پرونده رسیدگی شد.

وی ادامه داد: در پرونده اول متهم مدیر مسئول پایگاه خبری فراز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی، هیات منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام فوق الذکر متهم را مجرم دانست و به اتفاق آرا ایشان را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات با اشاره به جزییات پرونده دوم، بیان داشت: متهم مدیر مسئول پایگاه رویداد ۲۴ بود که به اتهام انتشار و افشای سند محرمانه هیات منصفه با اکثریت آرا متهم را در اتهام فوق الذکر مجرم دانست و به اتفاق آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.