حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
شناسه : 20328

در ادامه بازدید‌های ماهانه از زندان‌های شهرستان سمنان مهدی ایثاری، معاون قضایی رئیس دادگستری شهرستان سمنان همراه زین‌العابدین حسام معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان و جمعی از قضات محاکم دادگاه و دادسرای مرکز استان سمنان از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی این استان بازدید کردند. حسام در حاشیه این بازدید از ملاقات چهره به […]

پ
پ

در ادامه بازدید‌های ماهانه از زندان‌های شهرستان سمنان مهدی ایثاری، معاون قضایی رئیس دادگستری شهرستان سمنان همراه زین‌العابدین حسام معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان و جمعی از قضات محاکم دادگاه و دادسرای مرکز استان سمنان از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی این استان بازدید کردند.

حسام در حاشیه این بازدید از ملاقات چهره به چهره با ۸۰ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان همراه با آزادی ۵ نفر از زندانیان آن مجتمع خبر داد و گفت: حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان همراه جمعی از قضات حاضر در این بازید همراه با گفت‌وگوی چهره به چهره با ۸۰ نفر از زندانیان بوده است که ضمن استماع مشکلات مطروحه زندانیان، دستورات و ارشادات قضایی لازم نیز صادر شده است.

معاون نظارت بر دادسرا‌های استان سمنان در پایان عنوان کرد: در این دوره بازدید با مساعدت قضات حاضر در بازدید و اعمال ارفاقات قانونی ۵ نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان آزاد شدند.

وی در پایان اظهار کرد: نظارت بر امور زندان و زندانیان با توجه به تاکیدات رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنان ادامه خواهد داشت و این موضوع نیز مورد غفلت قرار نخواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.