حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
شناسه : 20162

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کاشان با اشاره به خطبه ۳۳ نهج البلاغه گفت: جاذبه‌های دنیایی از نگاه حضرت علی (ع) بی ارزش است و ایشان فلسفه وجودی حکومت اسلامی را اقامه حق و ابطال باطل می‌دانند و این امر مختص یک دستگاه و سازمان […]

پ
پ

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کاشان با اشاره به خطبه ۳۳ نهج البلاغه گفت: جاذبه‌های دنیایی از نگاه حضرت علی (ع) بی ارزش است و ایشان فلسفه وجودی حکومت اسلامی را اقامه حق و ابطال باطل می‌دانند و این امر مختص یک دستگاه و سازمان نیست و همگان به خصوص مدیران باید این اصل مهم را نصب‌العین اقدامات خود برای رسیدن به موفقیت بدانند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: مسئولان در خدمتگزاری به مردم از هرگونه تفرقه و اختلاف حزبی، سیاسی و گروهی بپرهیزند و استقلال قوا به هیچ وجه به معنای جزیره‌ای عمل کردن نیست و با اتحاد و تعاملی که میان مسئولان عالی کشور تحت تبعیت از ولایت فقیه ایجاد شده است، لازم است این همدلی در سایر رده‌های مسئولیتی کشور تسری داشته باشد تا نتایج مثبت عملی آن در زندگی مردم ملموس و جلوه گر شود.

وی کاشان را به عنوان منطقه‌ای با ظرفیت‌های بالا و عالی دانست و بیان کرد: دارالمؤمنین کاشان با ظرفیت‌های بالا و امکانات خوب به لحاظ اقلیمی جغرافیایی و نیز حضور علما و فرهیختگان، مستعد بهره برداری‌های سازنده است که با خلاقیت و تدبیر می‌تواند زمینه رونق بیشتر آن فراهم شود.

رئیس دادگستری استان اصفهان اقدامات مهمی همچون استقرار چهار شعبه دادگاه تجدیدنظر در کاشان را مؤثر در رفع اطاله دادرسی و نیز دسترسی مردم به خدمات قضایی اعلام و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دادگاه بخش در قمصر و نیاسر در دستور کار بوده که در آینده نزدیک شاهد تحقق آن خواهیم بود.

در این مراسم از خدمات سیروس افضلی با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی محسن تاج افروز به عنوان رئیس دادگستری شهرستان کاشان معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.