حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
شناسه : 20141

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اظهار داشت: جسد یک وکیل زن 39 ساله در باغی در اطراف مشهد کشف شد و تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک ادامه دارد. محمود عارفی راد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در این رابطه بیان کرد: متوفی باغ‌ویلایی در اطراف مشهد را برای یک شب اجاره کرده […]

پ
پ

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اظهار داشت: جسد یک وکیل زن 39 ساله در باغی در اطراف مشهد کشف شد و تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک ادامه دارد.

محمود عارفی راد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در این رابطه بیان کرد: متوفی باغ‌ویلایی در اطراف مشهد را برای یک شب اجاره کرده بود اما در موعد مقرر تحویل نداده‌ بود.

وی ادامه داد: صاحب باغ دیروز نسبت به موضوع مشکوک شده و پس از مراجعه به محل با جسد این زن مواجه شده‌بود.
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه آثار ضرب و جرح و دفاع بر روی جسد وجود ندارد و هنوز اظهارنظری در خصوص جنایی بودن این مرگ نمی‌توان ارائه کرد.

عارفی راد افزود: اظهارنظر نهایی در خصوص مرگ این وکیل پس از ارائه نتیجه کالبدشکافی و بررسی‌های بیشتر امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که سعیده محمدی از وکلا کانون وکلای دادگستری مرکز بود که اهل و ساکن شهر مشهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.