حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
شناسه : 19905

میرمهدی قریشی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی در گفتگو با میزان در حاشیه نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی شهرستان کلیبر با موضوع تجاوز به حریم و بستر رودخانه و راهکار‌های پیشگیری با بیان اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است افزود: همه دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم موظف و […]

پ
پ

میرمهدی قریشی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی در گفتگو با میزان در حاشیه نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی شهرستان کلیبر با موضوع تجاوز به حریم و بستر رودخانه و راهکار‌های پیشگیری با بیان اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است افزود: همه دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم موظف و مکلف هستند تا با همدلی و همفکری در این خصوص اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم حفظ حریم رودخانه‌ها اظهار داشت: نهاد‌های نظارتی و امنیتی باید با رصد دقیق و روزانه مانع از ساخت و ساز وتجاوز به حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها شوند.

رئیس دادگستری شهرستان کلیبر با تاکید بر پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها خاطرنشان کرد: ضمن اطلاع رسانی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه بنگاه داران و املاک، از خرید و فروش حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها ممانعت شود.

وی تاکید کرد: ادارات خدمات رسان باید پیش از هرگونه ارائه خدمات به خانه باغ‌ها و ساختمان‌های احداث شده در بستر رودخانه‌ها دره‌ها و مسیل‌ها حتماً از اداره شهرداری کلیبر و ابش احمد و ادارات امور آب و جهاد کشاورزی شهرستان استعلام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.