حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
شناسه : 19911

علی محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بستان آباد با اشاره به گلایه‌های ساکنان شهرک ولیعصر بستان آباد در خصوص وضعیت نامناسب معابر و کوچه‌های این منطقه اظهار داشت: شورای شهر و شهردار باید با جدیت مشکلات اهالی این شهرک را پیگیری و حل […]

پ
پ

علی محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بستان آباد با اشاره به گلایه‌های ساکنان شهرک ولیعصر بستان آباد در خصوص وضعیت نامناسب معابر و کوچه‌های این منطقه اظهار داشت: شورای شهر و شهردار باید با جدیت مشکلات اهالی این شهرک را پیگیری و حل کنند.

وی با انتقاد از قطعی‌های مکرر آب شرب در بستان آباد افزود: برای حل مشکل آب شرب شهر باید فکر اساسی و اقدامات زیربنایی انجام داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد بیان کرد: به گفته مسئولان آبفا، بیش از ۵۰ درصد آب استحصال شده در مخازن، به هدر می‌رود لذا اصلاح زیرساخت‌ها و شبکه‌های آبرسانی شهر ضروری است.

وی تاکید کرد: شورای شهر باید این مساله را پیگیری نماید تا برای سال‌های بعد با بحران آب در شهر مواجه نباشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.