حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۸
شناسه : 19835

درخواست طلاق از طرف زن ✍️سوالسلام.شیش ماه نامزدیم. متاسفانه تو این مدت افسردگی شدیدی سراغ من اومد که باعث شد بداخلاقی پی درپی با نامزدم داشته باشم بهش بدبین بشم و توهین و افترا کنم بهش. درطول این مدت تونست درک کنه و چیزی نگفت. ولی من در نادانی و گمراهی ادامه دادم این اخلاقمو […]

پ
پ

درخواست طلاق از طرف زن

✍️سوال
سلام.شیش ماه نامزدیم. متاسفانه تو این مدت افسردگی شدیدی سراغ من اومد که باعث شد بداخلاقی پی درپی با نامزدم داشته باشم بهش بدبین بشم و توهین و افترا کنم بهش. درطول این مدت تونست درک کنه و چیزی نگفت. ولی من در نادانی و گمراهی ادامه دادم این اخلاقمو تا اینکه نامزدم مهریشو اجرا گذشت و بعد هم درخواست طلاق داد. من راضی به طلاق نیستم و واقعا دوسش دارم خودش هم میدونه هم خانوادش ولی متاسفانه میگه به هیچ وجه راضی به زندگی کردن نیستم و فقط طلاق میخوام وکیل گرفته. من طلاقش نمیدم باید چیکار کنم؟؟ میتونه بدون رضایت من طلاق بگیره ؟؟نمیتونه دلایلشو ثابت کنه به دادگاه.

✅پاسخ
سلام” مراد و منظور از نامزدی در طرح سؤال شما چیست ؟ چونکه شما و همسرتان در عقد نکاح دائم هم هستید و زن و شوهرید و مشمول وظایف و تکالیف زناشویی می شوید و فقط از لحاظ عرفی مراسم عروسی برگزار نکرده اید . در فرض سؤال شما با توضیحاتی که ارائه نمودید چنانچه رابطه نزدیکی بین طرفین برقرار نشده توصیه می شود زوجه نصف مهریه استقرار یافته را به شما (زوج) بذل نماید و توافقی گواهی عدم امکان سازش از دادگاه بگیرید و چنانچه رابطه نزدیکی بین زوجین برقرار شده باشد سعی کنید به نحوی موجبات رضایت زوجه را در پرداخت مهریه تأمین نمائید و سپس تقاضای طلاق توافقی نمائید . به نظر نمی رسد با توضیحاتی که ارائه نمودید ادامه ابن وصلت سرانجام خوشی داشته باشد . پیشنهاد می شود خدای ناکرده به دنبال گروکشی و آزار و اذیت یکدیگر بر نیائید و قرارداد اجتماعی دو طرفه ازدواج را در صورت عدم تفاهم در زندگی با تراضی یکدیگر و با خوبی و خوشی و عدم بداخلاقی منحل نمائید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.