حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
شناسه : 19712

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مسؤلان قضایی و انتظامی این استان با اشاره به استقرار وضعیت مطلوب قضایی-امنیتی و آمادگی برای انجام هر گونه مأموریت مشترک میدانی، نظم، امنیت و آسایش شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی دانست. رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با تقدیر از […]

پ
پ

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مسؤلان قضایی و انتظامی این استان با اشاره به استقرار وضعیت مطلوب قضایی-امنیتی و آمادگی برای انجام هر گونه مأموریت مشترک میدانی، نظم، امنیت و آسایش شهروندان را خط قرمز دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی دانست.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با تقدیر از زحمات خدمتگزاران مردم در مجموعه نیروی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: رضایت مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و همچنین افکار عمومی از فعالیت‌های نیروی انتظامی و قضاوت مثبت مردم بسیار مهم بوده و باید به آن توجه کرد و در جهت ارتقاء آن کوشید و به آن به مثابه یک سرمایه بزرگ برای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر عزیزانمان در نیروی انتظامی توجه کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی علی‌رغم تنگنا‌ها با تمام سرمایه در حال تلاش برای استقرار نظم و امنیت است و این روند با کار جهادی و تلاش مضاعف باید استمرار پیدا کند.  

صادقی با اشاره به وجود تعامل بسیار خوب و سازنده دستگاه‌های حاکمیتی در استان خراسان رضوی گفت: خداوند متعال را به‌لحاظ وجود این سطح از همدلی و همراهی بین مسئولان شکرگزاریم و از فرصت‌های موجود در جهت حل مشکلات و رفع نگرانی‌های مردم بهره‌برداری خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: برخورد با جرایم خاص و خشن از جمله سرقت‌های توأم با خشونت یکی از سیاست‌های مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و مجرمان اینگونه جرایم نه تنها از نهاد‌های ارفاقی قانونی بی‌بهره خواهند بود؛ بلکه این‌گونه جرایم با شدتِ برخورد مواجه خواهند بود.

همچنین در این جلسه سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی گفت: پلیس با تمام توان در خدمت برقراری نظم و امنیت عمومی است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تشریح برخی از اقدامات پلیس گفت: با نگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف آماده انجام مأموریت هستیم و در این زمینه توجه ویژه‌ای به هوشمندسازی اقدامات داشته‌ایم و به‌حمدالله نتایج مطلوبی نیز در جهت منافع مردم بدست آمده است.

در پایان این مراسم از فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی و جمعی از رؤسای پلیس‌های تخصصی و مسئولان انتظامی خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.