حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
شناسه : 19727

علی شعبانی در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: آب در هر جامعه‌ای مایه حیات بوده و سبب رشد و بالندگی آن جامعه می‌شود به طوری که اگر آب وبرق نباشد صنایع تعطیل شده و معیشت مردم دچار بحران می‌گردد، لذا باید در حفظ و حراست از این منابع از هیچ تلاش و اقدامی […]

پ
پ

علی شعبانی در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: آب در هر جامعه‌ای مایه حیات بوده و سبب رشد و بالندگی آن جامعه می‌شود به طوری که اگر آب وبرق نباشد صنایع تعطیل شده و معیشت مردم دچار بحران می‌گردد، لذا باید در حفظ و حراست از این منابع از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین بیان کرد: بیت المال در نظام اقتصادی اسلام، بیشترین مباحث را به خود اختصاص داده و از جایگاهی ویژه برخوردار است. منابع آب و برق نیز بخشی از بیت المال بوده در نتیجه باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا با سوء استفاده کنندگان از بیت المال که سبب هدر رفت این منابع می‌شوند برخورد قاطع کنیم.

وی در ادامه بیان نمود: تمام تلاش این است که نیاز مردم و کشور تامین شود و ما هم در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی کمک می‌گیریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اذعان نمود: ملاک قانون است، اگر قانون همه جا حاکم باشد کشور بی دغدغه بوده و در دستیابی به اهداف نظام موفق خواهیم بود؛ که اجرای قانون ابتدا از سوی مسئولین و سپس مردم باید صورت گیرد.

علی شعبانی بیان کرد: در خصوص تغییر کاربری‌های غیرمجاز که خود یک اقدام مجرمانه است، متاسفانه شاهد آن هستیم که به مالکین امکانات شهری از قبیل آب، برق و… اعطا شده است که باید در این موارد حساسیت و دقت لازم صورت گرفته و از بهره مندی این اشخاص جلوگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.