حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
شناسه : 18463

براساس آخرین اطلاعات، پدر بابک خرمدین هنوز در بازداشت است. اخیرا خبری مبنی بر بستری شدن اکبر خرمدین در بیمارستان منتشر شده به علت ابتلا به کرونا  و وخامت احوال وی منتشر شده بود، اما طبق پیگیری‌ها از روابط عمومی سازمان زندان های استان تهران این خبر تکذیب شد و مشخص شد که وی در […]

پ
پ

براساس آخرین اطلاعات، پدر بابک خرمدین هنوز در بازداشت است.

اخیرا خبری مبنی بر بستری شدن اکبر خرمدین در بیمارستان منتشر شده به علت ابتلا به کرونا  و وخامت احوال وی منتشر شده بود، اما طبق پیگیری‌ها از روابط عمومی سازمان زندان های استان تهران این خبر تکذیب شد و مشخص شد که وی در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

لازم به ذکر است که اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران است که پسرش را به قتل رساند و جسد او را مثله کرد. کشف جسد مثله شده در سطل زباله شهرک اکباتان آغاز پرده برداری از یک قتل عام خانوادگی بود که اکبر خرمدین و همسرش طی بازجویی های به عمل آمده به آن اعتراف کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.