حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
شناسه : 19602

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با سردار جعفری فرمانده انتظامی استان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته ناجا از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت قدردانی کرد. علی صالحی در جریان این دیدار با اشاره به نقش بی بدیل نیروی انتظامی در مقابله با جرایم و تأمین […]

پ
پ

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار با سردار جعفری فرمانده انتظامی استان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته ناجا از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت قدردانی کرد.

علی صالحی در جریان این دیدار با اشاره به نقش بی بدیل نیروی انتظامی در مقابله با جرایم و تأمین امنیت جامعه، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و دیگر اعضای شورای تأمین استان هرمزگان می‌توانند با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی در جهت کشف جرایم سازمان یافته، مبارزه با قاچاق و همچنین شناسایی عوامل اصلی و هدایت کنندگان این جرایم، دستگاه قضایی را یاری کنند.

وی در ادامه با تبیین جایگاه مهم تعاملات پلیس و دستگاه قضایی در پیشگیری از جرایم، از عملکرد نیروی انتظامی در این خصوص ابراز رضایت کرد و یادآور شد: همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش سطح آگاهی مردم از طریق ارائه آموزش‌های همگانی، دستاورد‌های خوبی به ارمغان آورده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با تأکید بر لزوم استفاده از ابزار‌های نوین در پیشگیری از جرایم، گفت: بهره گیری از ابزار‌ها و فناوری‌های نوین در پیشگیری و کشف انواع جرم، علاوه بر تقویت عملکرد نیروی انتظامی، نقش بسزایی در کاهش جرائم خواهد داشت و سبب می‌شود مردم احساس آرامش و امنیت بیشتری نمایند.

وی همچنین با اعلام حمایت قاطع از نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضایی، تأکید کرد: افرادی که به مأموران انتظامی تعرض کنند یا به اماکن و خودرو‌های نیروی انتظامی خسارت بزنند، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

علی صالحی با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، بیان داشت: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه همکاری دو دستگاه قضایی و انتظامی، ثمرات بسیار خوبی در ارائه خدمت به مردم داشته، تصریح کرد: برای اینکه مبارزه فراگیر با جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه نمود عینی و اثربخش داشته باشد، ارتباط تنگاتنگ نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و این وحدت و تعامل، محکمتر از همیشه ادامه خواهد داشت.

در ادامه، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان طی سخنانی، گزارشی از عملکرد و دستاورد‌های نیروی انتظامی استان ارائه نمود.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین اظهار داشت: امنیت موجود در مناطق مختلف استان هرمزگان مرهون حمایت بی وقفه دستگاه قضایی از نیروی انتظامی است که این موضوع روحیه و انگیزه مضاعفی را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر از سوی حافظان نظم و امنیت استان ایجاد نموده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های مستمر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دستاورد‌های نیروی انتظامی این استان در زمینه کاهش جرائم، پیشگیری از وقوع جرم و کشفیات قاچاق و مواد مخدر را نتیجه تعامل و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.