حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
شناسه : 19566

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از حل مشکل پساب سه واحد تولیدی در جاده سنتو ارومیه که مشکلات زیادی برای اهالی وخود این واحد‌های تولیدی ایجاد کرده بود خبر داد.عتباتی در مراسم کلنگ زنی مسیر انتقال پساب‌های این کارخانجات گفت: پس از انجام بازدید و کار کارشناسانه مشکل اهالی روستا‌های نظرآباد و […]

پ
پ

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از حل مشکل پساب سه واحد تولیدی در جاده سنتو ارومیه که مشکلات زیادی برای اهالی وخود این واحد‌های تولیدی ایجاد کرده بود خبر داد.
عتباتی در مراسم کلنگ زنی مسیر انتقال پساب‌های این کارخانجات گفت: پس از انجام بازدید و کار کارشناسانه مشکل اهالی روستا‌های نظرآباد و تبت و چند روستای دیگر موضوع در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری این استان طرح و تصمیمات لازم‌الاجرا و ارزشمندی اتخاذ گردید که در کمتر دو ماه کار‌ها انجام و مرحله اجرای تصمیمات فرا رسید.
عتباتی افزود: مهمترین بخش این جریان پرداخت هزینه ۷ و نیم میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی هست که این هزینه در جیب دولت ماند و برای امور اقشار نیازمند صرف خواهد شد.
وی عنوان کرد: پسابی که از این کارخانه‌ها و طی لوله گذاری منتقل خواهد شد برای استفاده در زراعت درختان غیر مثمر در بخش بزرگی از منابع ملی مسیر نهر آب خشک شده که معطل افتاده بود مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و صنایع تبدیلی در آینده‌ای نزدیک برای اهالی منطقه و مردم روستا‌ها فراهم خواهد شد که در واقع اشتغال اهالی محل را هم در پی خواهد داشت.
وی در پایان صحبت‌های خود به مرتفع شدن مشکل زیست محیطی منطقه هم اشاره و اولویت کار در مزارع چوب غیر مثمر را با اهالی محل دانست و تولیدکنندگان و کارآفرینان را افسران جنگ نرم خواند و حل مشکلات اقتصادی مردم را در گرو حمایت از تولید و اقتصاد تولید محور دانست.
کلنگ ساخت این کانال انتقال پساب توسط عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه به زمین زده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.