حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شناسه : 19557

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بازدید‌های از پیش اعلام نشده خود ضمن حضور در حوزه قضایی شهرستان جهرم با حضور در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی تقدیر کرد.رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بازدید‌های از پیش اعلام نشده خود ضمن حضور در حوزه قضایی شهرستان جهرم با حضور در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی تقدیر کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش جامعه مدیون فداکاری نیرو‌های انتظامی است، گفت: تعامل و همکاری دو مجموعه می‌تواند امنیت اجتماعی را در جامعه تقویت نماید.
وی در ادامه با حضور در زندان شهرستان جهرم ضمن دیدار از بند‌های مختلف زندان با جمعی از زندانیان ملاقات و ضمن بررسی مشکلات قضایی آنان زمینه آزادی ۱۶ تن از زندانیان را فراهم ساخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بر لزوم سرکشی و بازدید‌های هدفمند رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و قضات از زندان‌های استان فارس تأکید کرد و گفت: سرکشی به زندانیان از جمله موضوعات تأکید شده در روایات اسلامی است و انجام این امر مهم علاوه بر وظیفه قانونی قضات وظیفه شرعی آنان نیز محسوب می‌شود.   رئیس کل دادگستری استان فارس در این بازدید هدفمند که همراه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و چند نفر از قضات شهرستان جهرم صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، قضات استان فارس ضمن بازدید و بررسی وضعیت زندانیان با استفاده از تأسیسات ارفاقی، شرایط لازم در جهت بهره مندی از آزادی و عفو مشروط دارند را فراهم کنند.
در ادامه این بازدید و پس از سرکشی هدفمند از بند‌های مختلف زندان شهرستان جهرم موارد و مشکلات زندانیان بررسی و درخواست‌های مددجویان با دستورات قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس به مقامات ذی‌صلاح ارجاع شد و همچنین ۱۵ تن از زندانیان با مرخصی پایان حبس و یک تن از زندانیان نیز با تعلیق اجرای مجازات از زندان آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.