حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
شناسه : 19498

در اولین روز از هفته ناجا نشست مشترک قضایی و انتظامی به منظور تعامل موثر و بیشتر با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ، دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی استان و معاونین وی برگزار شد. رئیس کل دادگستری کرمانشاه در ابتدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی طرح مباحث مهم و کاربردی در این […]

پ
پ

در اولین روز از هفته ناجا نشست مشترک قضایی و انتظامی به منظور تعامل موثر و بیشتر با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ، دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی استان و معاونین وی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در ابتدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی طرح مباحث مهم و کاربردی در این جلسات را بسیار موثر دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی از جمله نهاد‌هایی است که کار در آن با سختی و استرس همراه است چرا که با آلام مردم و جرائم مختلف سرو کار دارند.

توسلی زاده با اشاره به تعامل و همکاری خوبی که بین دادگستری و نیروی انتظامی وجود دارد خاطرنشان کرد: این تعامل کارآمد می‌تواند به ایجاد آرامش در جامعه و برای مردم بیانجامد که خوشبختانه امروز در استان این مهم محقق شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمانشاه در ادامه چند راهکار در ایجاد امنیت بیشتر را موثر دانست و گفت: مراجع انتظامی از جمله کلانتری‌ها اختلافات را کنترل و مدیریت کنند و بدانند یک اختلاف کوچک می‌تواند به یک جرم مهمه از جمله قتل تبدیل شود.

این مقام قضایی استان کرمانشاه افزود: مدیریت آسیب‌های اجتماعی و عکس العمل به موقع می‌تواند در پیشگیری از وقوع آن‌ها جلوگیری کند. ورود ۴۸۰ هزار پرونده در سال به دادگستری یعنی وجود حداقل ۴۸۰ هزار اختلاف بین مردم که اگر مدیریت نشوند هر کدام از آن‌ها آبستن حوادث جبران ناپذیر خواهند بود.

توسلی زاده به ارتباط خوب با مردم اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با ارتباط خوب با مردم می‌تواند در جلب اعتماد و رضایت آن‌ها تاثیر مستقیم داشته باشد و با کمک خود مردم بسیاری از مشکلات را حل کند.   وی افزود: اجازه ندهید وقت مفید مردم در کلانتری‌ها و راهرو‌های دادگستری تلف شود و تا جایی که ممکن است کار‌های مردم را به سرانجام رسانید و از فراخوان آن‌ها جز در مواقع ضروری خودداری کنید.   رئیس کل دادگستری کرمانشاه ادامه داد: از جمله راهکار‌های موثر پیشگیری، رصد و کنترل مجرمان با سابقه و حرفه‌ای است و در عین حال تأکید می‌شود در برخورد با جرائم مهمه هیچ محدودیتی وجود ندارد و برخورد سخت باید صورت گیرد.

توسلی زاده استفاده از ظرفیت سازش در کلانتری‌ها را در کاهش ورودی‌ها بسیار مفید دانست و افزود: در تمامی دعاوی حقوقی می‌شود از ظرفیت سازش استفاده کرد و در این مسیر کلانتری‌ها نقش مهمی می‌توانند داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.