حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
شناسه : 19501

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به جرائمی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد گفت: رخ دادن این جرائم هر چند خرد باشد ممکن است در ذهن و اجتماع مردم ایجاد ناامنی نماید و با پایش مستمر قضایی انتظامی در مکان‌ها و زمان‌هایی مختلف، باید احساس ناامنی را از مردم دور کرد. دادستان عمومی […]

پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به جرائمی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد گفت: رخ دادن این جرائم هر چند خرد باشد ممکن است در ذهن و اجتماع مردم ایجاد ناامنی نماید و با پایش مستمر قضایی انتظامی در مکان‌ها و زمان‌هایی مختلف، باید احساس ناامنی را از مردم دور کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه که در نشست مشترک قضایی و انتظامی در هفته ناجا سخن می‌گفت تأکید کرد: حضور به موقع و سریع پلیس در محل جرم از جمله اقدامات موثر و بازدارنده است که می‌تواند به آرامش اجتماعی کمک کند.

واکنش سریع رسانه‌ای در خصوص جرائم مهم اجتماعی از سوی مسئولین قضایی و انتظامی از دیگر موکدات دادستان کرمانشاه بود و افزود: این مهم می‌تواند به مردم اطلاع و اطمینان دهد که موضوع در حال پیگیری است و جای نگرانی ندارد.

کرمی اضافه کرد: از دیگر اقدامات اساسی پایش اراذل و اوباش نو ظهور سطح شهر است که باید همواره در دستور کار قرار گیرد. در این خصوص رصد و پایش خودرو‌های مشکوک می‌تواند عامل بازدارنده و پیشگیرانه باشد.

سازش از دیگر موکدات دادستان کرمانشاه بود و یادآور شد: متاسفانه ورودی پرونده‌ها به دادگستری با توجه به محدودیت‌های منابع انسانی زیاد شده است؛ بنابراین استفاده از ظرفیت سازش می‌تواند بسیاری از ورودی را کاهش دهد و در رسیدگی دقیق به پرونده‌های مهم موثر باشد.

لازم به ذکر است نشست مشترک قضایی و انتظامی در آغاز هفته ناجا به منظور تعامل مفید و موثر بیشتر و کنترل و رصد بیشتر جرایم با حضور مسئولین ارشد این دو نهاد برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.