حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
شناسه : 19515

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین  در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: اهمیت، ارزش و اعتبار آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و به حدی است که در آیات قرآن به آن بار‌ها اشاره شده است.مقام ارشد قضایی استان قزوین افزود: قداست مجموعه آموزش و پرورش و اثرگذاری آن […]

پ
پ

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین  در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: اهمیت، ارزش و اعتبار آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و به حدی است که در آیات قرآن به آن بار‌ها اشاره شده است.
مقام ارشد قضایی استان قزوین افزود: قداست مجموعه آموزش و پرورش و اثرگذاری آن بر همگان روشن است چرا که می‌تواند با آموزش صحیح در حوزه جرائم و قوانین در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موفق عمل نماید.
رئیس کل دادگستری قزوین در ادامه تصریح کرد: هر جرمی قبل از وقوع در ذهن فرد نقش بسته و در اثر تحلیل‌های اشتباه و واهی جرم از سوی مجرم واقع می‌ شود، بنابراین علم در این زمینه بسیار می‌تواند یاری گر باشد چرا که با ارتقا دانش و بینش حقوقی شخص، مانع بروز جرم خواهد شد.
شعبانی با اعلام امیدواری مبنی بر افزایش تعامل میان دستگاه قضا و آموزش و پرورش استان قزوین بیان داشت: آثار همکاری دستگاه عدالت و آموزش و‌پرورش بی شک برای شهروندان بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

در ادامه این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از عملکرد دادگستری استان قزوین و اقدامات موثر آن در حوزه کاری این اداره کل گفت:خوشبختانه بازماندگان از تحصیل در سال‌های کرونایی کمتر از قبل بوده است چرا که دستگاه قضا و دادستان‌ها به این مهم ورود نموده و این موفقیت محقق گردیده است، به نحوی که تنها استانی در کشور هستیم که آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل ما طی این مدت کاهش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.