حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۸
شناسه : 19460

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس استان اظهار داشت: رویکرد دستگاه قضایی در استان مرکزی مبتنی بر فرهنگ و روحیه دفاع مقدس است و با توجه به حاکم شدن روحیه جهادی و انقلابی در قوه قضائیه مسیر ما با مسیر رزمندگان جهاد […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس استان اظهار داشت: رویکرد دستگاه قضایی در استان مرکزی مبتنی بر فرهنگ و روحیه دفاع مقدس است و با توجه به حاکم شدن روحیه جهادی و انقلابی در قوه قضائیه مسیر ما با مسیر رزمندگان جهاد و مقاومت یکی و آن هم خدمت به نظام اسلامی و مردم است.
وی افزود: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس هم سرمایه هستند و هم سرمایه سازی کردند، آن‌ها با مجاهدت هایشان هم بزرگ و عزیز شدند و هم بزرگی و عزت برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دفاع مقدس دانشگاهی است که بزرگان زیادی را تربیت کرد و لذا اگر امروز ایران اسلامی اقتدار و عزتی دارد به برکت مجاهدت‌های دفاع مقدس است و امروز کادر اصلی نظام اسلامی پرورش یافتگان دفاع مقدس هستند.
وی ادامه داد: گنجینه دفاع مقدس ناجی جهان بشریت است و اگر امروز مسلمانان در مناطق اسلامی و خصوصا در جبهه مقاومت نقش آفرینی می‌کنند الگوی حرکتی آن‌ها مبتنی بر دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین دلسوزان نظام اسلامی هستند که با کوله باری از تجربیات ظرفیت‌های فراوانی برای حل مشکلات دارند و امروز راه اندازی تشکل‌ها با محوریت پیشکسوتان در راستای حل مشکلات در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و رفع ناکارآمدی ها، تربیتی و آموزشی یک ضرورت است که باید در استان مرکزی محقق شود و فعال بودن این تشکل‌ها و کارگروه‌های تخصصی می‌تواند عقب ماندگی‌ها را برطرف سازد.
وی تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه انتقال صحیح فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است و همه ظرفیت‌ها باید در این راستا به کارگیری شوند و جامعه ایثارگری ظرفیت بسیار مناسبی برای تحقق این رسالت مهم دارد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: حاکم شدن روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل جوان و مدیریت‌های کشور از نیاز‌های اصلی جامعه است و بهترین شیوه انتقال آن تبیین مکتب شهید سلیمانی است چراکه نسل جوان علاوه بر اینکه با این مکتب ارزشی آشنایی دارد در طی این سال‌ها ارادت قلبی خود به این مکتب را به خوبی نشان داده و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بعد از شکست دشمن در همه راهبرد‌های خود علیه ملت ایران، تمرکز آن‌ها با ابزار فضای مجازی بر روی جوانان برای آسیب زدن و فراموشی ارزش‌ها قرار گرفته که موثرترین روش برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، جهاد تبیین است که مطالبه مهم مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هم می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: جوان گرایی، انقلابی و فسادستیزی رویکرد انتخاب مدیران استان مرکزی در دستگاه قضایی است و امروز ترویج فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و جهادی از ضرورت‌های مهم جامعه است که باید از طریق مختلف دنبال شود.

وی افزود: طرح هر مسجد یک حقوقدان باید در استان مرکزی فعال شود و اگر بتوانیم یک شبکه آموزشی با روحیه جهادی و انقلابی از این طریق سازماندهی کنیم قطعا آثار و برکات فراوانی برای جامعه به دنبال دارد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و تسریع خدمات قضایی به این عزیزان از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی در استان مرکزی است و کانون‌های مرتبط با پیشکسوتان با ارتباط دوسویه میان دستگاه قضایی و پیشکسوتان باید در این راستا موثر واقع شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.