حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
شناسه : 19447

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و در راستای حرفه آموزی مددجویان اردوگاه فشافویه، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۴ (انقلاب) و مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران از اردوگاه فشافویه بازدید کردند. جاوید سوهانی، مدیر پیشگیری از وقوع جرم […]

پ
پ

به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و در راستای حرفه آموزی مددجویان اردوگاه فشافویه، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۴ (انقلاب) و مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران از اردوگاه فشافویه بازدید کردند.

جاوید سوهانی، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در حاشیه این بازدید بیان کرد: اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه با ظرفیت شش هزار نفری در حال حاضر پذیرای حدود پنج هزار و ۷۰۰ نفر مددجو است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی بیشتر دستگاه‌های مجری در راستای آیین‌نامه مراقبت بعد از خروج معتادان گفت: در بازدید از اردوگاه، طیف گسترده‌ای از مددجویان مستعد آموزش و مهارت آموزی مشاهده شدند؛ به‌طوری که تیم حاضر، اقدام به شناسایی حدود ۵۰ نفر از مددجویان مستعد حرفه‌آموزی کردند.

وی عنوان کرد: بعد از بیان موانع و مشکلات و ارائه راهکار‌ها توسط اعضا حاضر در جلسه دوره‌های آموزشی مشخصی برای معتادان بهبود یافته در نظر گرفته شد تا سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران نسبت به ارائه دوره‌های آموزشی به مددجویان اقدام و سپس برای آن‌ها گواهینامه پایان دوره صادر کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.